Niekompetentny support Apple?

Jakiś czas temu pobrałem z AppStore za darmo aplikację 1Password Pro. Po zmianie telefonu nie miałem jej zainstalowanej, nie było jej też w moim iTunes. Parę dni temu, gdy chciałem ją zainstalować, zauważyłem że pojawiła się nowa wersja.
Poszukałem „rachunku” od Apple, na którym widniała pozycja: 1Password Pro, v2.2.1, Seller: Agile Web Solutions. Obecnie promocyjna cena tej aplikacji to 7,99 euro. Miałem wątpliwości co do tego czy należy mi się darmowy upgrade, gdyż posiadałem wersję 2.2.1, a obecna to 3.5.7. Wysłałem do supportu Apple zapytanie w tej sprawie, dołączając im numer zamówienia oraz link do aktualnej wersji.

W międzyczasie odkryłem sposób, jak sprawdzić czy darmowy upgrade mi się należy. Aplikację „zakupiłem” klikając w button Buy, AppStore powiadomił mnie, że oczywiście już ją posiadam i mogę ją pobrać za darmo.

Tymczasem dzisiaj otrzymałem następującą odpowiedź od supportu Apple:

Hello Maciej,

Greetings from Apple! My name is Rebekah, and I will be assisting you today. I would first like to apologize to you for the delay in this response. Due to the exciting new releases being offered by Apple our volume has increased. I assure you that I will do all that I can to ensure that you receive the highest level of service possible.

I understand you previously downloaded „1Password Pro,” but you want to download the new version, without having to pay. I can appreciate your concern, and understand you are eager to have this issue resolved.

I apologize, but this application must have ben modified since you purchased it. The cost of this application now is 7,99 €. If you would like it, you will have to purchase it at full price.  I have located the link below:

http://itunes.apple.com/pl/app/1password-pro/id319898689?mt=8

Please let me know if you have any other questions or concerns Maciej. I’ll be more than happy to assist you with whatever you need.

Thank you for being a valuable part of the iTunes community.

Sincerely,

Rebekah
iTunes Store Customer Support

Pani z supportu twierdzi, że aplikacja się zmieniła i aby móc jej używać, muszę ją ponownie zakupić za pełną cenę 7,99 euro, co oczywiście nie jest zgodne z prawdą. Taka obsługa to kpina. Jeśli nie zna się odpowiedzi na pytanie klienta to należy to skonsultować z kimś bardziej doświadczonym, a nie wymyślać. Podejrzewam, że nawet nie zajrzała do ich systemu sprzedaży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*